Ny vecka. Nya krafttag.

Jag har haft en bra långhelg i Örebro. Ganska lugnt och skönt och en del flumm. 
Vi har bland annat bakat tårtor, hämtat sand, åkt en massa bil, nästan krockat, sett en massa film och druckit en massa groggar. 
Jag fick även äran att träffa Pelle. Den nya lilla katten i Helmersson/Larsson-huset. Så jävla söt! Men han var dock inte mitt största fan, jag var visst väldigt läskig enligt honom. Men vi kom rätt bra överrens ändå. 
På bussen hem kom verkligheten ikapp mig ganska fort och idag har det bara varit nya tag igen. "Det är bara att kämpa på" som pappa sa. 
 
Puss, hej. 
Christian Kjellvander - Somewhere else
För att den passar bra just nu. Dessutom har jag Kjellvander-abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0