Bråttom med nyttigheter

Idag blev det snabba ryck. Vaknade imorse av att telefonen ringde. Det var chifen som ringde och undrade om jag kunde komma in och jobba. Det visade sig att han hade försökt få tag på mig sedan igår eftermiddag och undrat irriterat varför jag inte svarade i telefonen. Men så klart hade han ringt fel telefonnummer hela kvällen och morgonen, tills han upptäckte sitt misstag. Jag tackade ja och frågade om det var superbråttom eller om jag hann duscha först. Två timmar efter arbetsdagens start kom jag till jobbet (inte för att jag tar två timmar på mig att duscha, men för att arbetsdagen redan börjat när han till slut fick tag på mig). 
 
Trots en sen start fick jag två jobb gjorda. Får se om de blev tillräckligt bra så de är med i tidningen imorgon. 
För jag ska nämligen in och jobba imorgon också. Jippi, liksom. 
Det är väldigt kul med förtroende. 
 
Idag fick jag även praktikpappren ifyllda och redo att skickas iväg för beslut. Om arbetsförmedlingen sätter käppar i hjulet för mig nu så får jag bannemig spel!
 
Nåja. Ännu en arbetsdag hägrar imorgon så det är dags att släcka lampan och krypa ner under täcket. 
 
Btw. Det är handboll imorgon. Det har ni väl bannemig inte missat?! Supportertröja på!!!
 
Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0