Vad är jag sugen på?!

En liten sten släppte från mitt bröst idag när jag fick en lönespec från DT. Nu slipper jag oroa mig för räkningarna, i alla fall fram till nästa månad. 
 
Vilken dag det har varit idag! Underbart höstväder med mycket sol. Jag tog en lång promenad i eftermiddag. Jag hade inte haft någonting emot lite promenadsällskap iofs, men hörlurarna var ett helt okej sällskap också.
 
Jag är så sjuuukt sugen på någonting gott. Men jag kan inte komma på vad. Chips? Popcorn? Choklad? Glass? Pizza? Vin? Öl? Nää... Jag vet inte. Jag kanske bara har värmlänning-abstinens. 
 
Puss, hej. 
 
Brolle - Jag är född i en liten by
För att Mobyn var ganska fint i höstljuset idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0