Utmaning till mig själv

Jag har en utmaning till mig själv. Minst ett inlägg per dag i en vecka ska det bli. Allt för att försöka skaka nåt liv i den här gamla bloggen och få tillbaka skrivarlusten. Hur låter det? Klarar jag det?
 
Just nu sitter jag i ett hus i Värmskog. Fredrik och barnen är ute och åker fyrhjuling och det är tänkt att jag ska skriva en jobbansökan. Men ams hemsida har "interna fel" så jag kommer inte åt någon annons. Frustrerande! 
 
Helgen har för övrigt varit mycket bra. I fredags blev det slappkväll i Karlstad med Fredrik, god mat och en flaska vin. Under lördagen blev det ett besök på Tjurruset i Karlstad för att hejja på syrrans sambo och hans kompisar. Och vilket underbart väder det var! Senare blev det Tjurruset-fest med förfest hos mig och sedan en fortsättning på Pitchers. Trevligt, trevligt. 
Ännu trevligare blev det när Fredrik dök upp på Pitchers efter sin fest på Ankan
Gårdagen bestod av slappa deluxe innan vi tog Gula faran och rullade hit till huset. Jag borde egentligen vara på väg hem nu och fixa med allt jag har att göra hemma. Men jag trivs så bra här så jag hänger nog här en stund till. 
 
På onsdag blir det nog en tripp hem till Daaaalarna. När jag åkte hit till Värmland så packade jag kläder för en helg. Det var snart en månad sedan. Så det är hög tid att åka hem och hämta lite kläder. Tänkte att det var lika bra att passa på att åka hem nu eftersom det ändå är marknad till helgen, då finns det ju iaf någonting att göra. Plus att jag har en lillkusinen där hemma som snart tjatar hål i huvudet på mig att jag ska komma hem. 
 
Nu ska jag ge ams ett försök till. 
Men som sagt, minst ett inlägg per dag. Deal! 
 
Puss, hej. 
 
3 doors down - Beliver
För att den är smått beroendeframkallande.

Kommentarer
Postat av: Emma

Psst.. jag är i Dalarna i helgen ;)

2012-09-18 @ 08:49:10
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com
Postat av: Lisa

Date i Dalarna i helgen? Om du har tid förstås ;)

2012-09-18 @ 17:10:36
Postat av: Emma

yes please!

2012-09-19 @ 15:05:51
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0