Inlägg numero dos

Här kommer veckans andra inlägg. Än så länge verkar ju utmaningen funka :)
 
Jag blev kvar i huset längre än det var tänkt. Men det var så mysigt! Full fart med två gullungar på dagarna och mys med mannen när tillfälle gavs. 
Dessutom gillar jag när jag har en ursäkt/anledning till att få titta på en massa barnfilmer och tecknat. Idag har vi sett på Peter Pan. Igår Ice age 3 :P
 
Nu är jag i alla fall tillbaka i Karlstad. Tanken är att jag ska åka till Malung imorgon. Men egentligen så har jag ju ingen direkt brådska dit, så vi får se hur jag gör. Hur som helst så måste jag åka förbi Molkom och hämta en förbannad resväska som ska med hem till mamma. 
 
Sedan jag kom hem har jag städat lite efter helgens festande och sedan legat i soffan och tyckt synd om mig själv med magsmärtor. Och abstinens. 
 
Så det var inlägg nummer två. Speciellt intressant? Njee, men inlägg nummer två trots allt. 
 
Puss, hej. 
 
Brolle - Faller du faller jag
För att den gick på repeat i bilen hem från Värmskog. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste man ha en ursäkt/anledning att kolla på tecknat? ;)

2012-09-19 @ 07:45:37
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0