Helgen som gick och planer som ändrades

Jag har haft en riktigt bra helg. Igen. 
I fredags blev det en mexikansk afton/födelsedagskalas hos Sandra och Oskar. Tacos, tequila, mojitos, midori och allt annat smarrigt. Jag drog med mig min karl så han fick träffa lite fler av mina kompisar. Kvällen avlutades på Guldapan/Röda rummet. Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll. 
 
Lördagen började med dunderfrukost på Norrstrand. Vi hade planerat att eventuellt ha en dubbeldejt med syrran och Pata på kvällen men planerna var bara på vi-får-se-stadiet och syrran hade kommit hem sent från en arbetsresa till Bryssel så vi bestämde att skjuta upp daten. Istället var vi bjudna till Fredriks syster i Arvika (som jag fortfarande inte träffat än). Så vi begav oss till Värmskog. Men efter en del omorganisation så blev det istället en hemmafest med ett tokigt gäng och tokiga spel hos några vänner till Fredrik. Och det var verkligen inte helt fel det heller. 
 
Söndagen bestod av att karln byggde staket och senare filmslapp i soffan. 
 
Från att tro att vi inte skulle ha tid med varandra på hela helgen till att spendera hela tillsammans. Inte mig emot!
 
Faktum är att jag fortfarande inte har tagit mig från Värmskog. Igår kväll roade jag mig med att baka ost- och olivbröd. Mycket gott! Det kommer definitivt göras fler gånger! 
Idag har vi spenderat dagen i Arvika, innan Fredrik började sin arbetskväll. Han borde vara hemma om trekvart och jag funderar på om jag ska försöka vara vaken tills dess eller inte. 
Nä, jag är för trött. 
 
Puss, hej. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0