Söndag, busiga söndag

Jag sitter återigen i ett hus i Värmskog
Jag tycks ha en tendens att typ jämt vara här nu för tiden. 
 
Dagen har bestått av lek och bus. Karln och barnen har fixat och donat utomhus medan jag har suttit inne och skrivit jobbansökningar. Hela fyra stycken har jag skickat iväg idag och det känns väldigt bra att få iväg några. Sen får vi se hur det slutar. 
 
Just nu har jag för första gången lämnats ensam med barn i huset. Dock är det bara ett av dem. V ligger nu i sin säng här hemma och sover. Fredrik tog med sig T på innebandy. 
Jag erkänner att jag är lite nervös. Men V brukar somna snabbt och sedan inte göra något väsen av sig. Och Fredrik och T blir nog inte borta alltför länge. Får vi hoppas. 
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och slötitta på söndagstv. 
 
Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0