3 dagar kvar... :)

Det har inte blivit så mycket uppdaterande de senaste dagarna. Men om ni visste hur mycket jag har på min to-do-lista så skulle ni förstått och kanske till och med sympatiserat med mig.
Min lägenhet ser ut som ett slagfält och ett bombnedslag just nu. Det står banankartonger, lådor, kassar och väskor ÖVERALLT! Jag försöker organisera så gott det går, men det går sådär på 33 kvadrat. Under de kommande två dagarna måste jag, förutom att jobba och jobba över, måste jag packa ner lägenheten, packa för en semestervecka, diska, torka golv, dammsuga, sanera hela köket, plugga, söka jobb, tvätta, laga mat... Och en massa mer. Det kommer bli långa kvällar minsann.

MEN! Efter det kommer banne mig belöningen! På lördag eftermiddag rullar tåget mot Stockholm för handboll. Och sedan vidare på andra äventyr. Det kommer bli mycket bra det här!
Ääh, jag kan inte hålla mig. Vi ska till Rom!!!
Och handboll... Och Rom... Och handboll... Och Rom!

På lördag eftermiddag åker vi som sagt till Stockholm. På söndag eftermiddag är det handboll på Hovet (i klacken!), på måndag (eller söndag) drar vi till Arlanda. På måndag morgon flyger vi till Rom. På fredag lämnar vi Rom och flyger till Oslo. Fredriks bror ska spela i Oslo med sitt band på fredag. På lördag tar vi tåget tillbaka till Värmland och Värmskog. Vilken vecka det kommer att bli!!
Och ja, jag vet, jag träffade den här människan 31 mars och vi ska redan ut och resa tillsammans. Dumt? Äh!
Det enda som är lite dumt är att syrran inte har hunnit träffa honom än. Ingen annan heller i min familj för den delen. Hon är ju liiiite nervös för mig. Dessutom har jag inte vågat berätta för mamma eller pappa än.
Vilken tur att man är vuxen och får bestämma själv.
Men då vet ni iallafall vad våra planer är. Ifall jag skulle försvinna språlöst, menar jag... :P

Nu ska jag ta tag i jobbet ordentligt. Så jag inte behöver sitta kvar alldeles för länge idag.

Puss, hej.
Avantasia - The glory of Rome

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan för dig! ;) Jag vill också ut och resa!! Ta kort, visa mig kort, få jobb och res utomlands med mig! Lite mer att lägga på din to-do-list!



Puss

2012-06-07 @ 16:30:13
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0