Semesterbilder

Hej igen vänner!
Jag är verkligen värdelös på det här. På att hålla vad jag lovar. Förlåt mig.
Men hör och häpna, nu tänkte jag iallafall bjuda på lite bilder från min och Fredriks semestervecka.
Varsågoda :P
Först så klart lite handboll från Stockholm. Fredriks första handbollsmatch. Han gav upplevelsen väl godkänd. Tur för honom.
En riktig turist-Fredrik står och funderar på vad det egentligen är vi tittar på.
Ruiner av från gamla Rom.
Nu har Fredrik sagt nåt dumt igen.
Väldigt maffig byggnad. Vad det nu var ;)
Framför Fontana di Trevi. Vi blev fotade av en sån där superdryg turistjagare som fanns ÖVERALLT däromkring.
Spanska trappan. Jag förstod aldrig riktigt den stora grejen med den. Menmen...
Middag i en av Roms många gränder.
Mumsig fiskmiddag :D
Visst ser han ganska nöjd ut? Visst gör han? :D
Fontana di Trevi by night.
Vår hotellhiss. Inte mycket utrymme, man fick i princip gå in och backa ut.
Colloseum.
Häftig bild från museet i Vatikanstaten.
S:t Peterskyrkan.
Parkhäng med italienska bakelser och vin.
Bästa bilden!
Det var varmt. Vi behövde mycket öl.
Jag tog vara på varenda tillfälle att få sitta ned och vila fötterna.
Nu sa han visst nåt dumt igen :D
Bästa bilden nummer två :D :D
Efter en utekväll blev det ordentligt frosseri sista kvällen på hotellet; kebab och fyra (?) olika sorters pizza.
Sedan drog vi vidare till Oslo. Här spelar Fredriks brors band, Hotwood, på Hardrock café i Oslo. Bra drag!
Det var det jag hade att bjuda på för denna gång. Det finns betydligt fler bilder men det tar ju sån jäkla tid att ladda upp.
Nu har jag iallafall inte träffat Fredrik sen midsommar. Sedan 31 mars har det aldrig gått så här lång tid mellan våra träffar. Det känns verkligen som en evighet sedan jag träffade honom. Abstinens deluxe.
Puss, hej.
Lars Winnerbäck - Solen i ögonen
För att jag även har enorm Winnerbäck-abstinens.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se mer, höra mer... varenda detalj! :)

2012-07-09 @ 08:13:51
URL: http://nummerfjorton.blogspot.com
Postat av: Emma

Som en av de (läs "DEN") trognaste läsare du har önskar jag, nej kräver jag, update nu på en gång! Älskar dina inlägg, men tröttnar faktiskt lite när jag läst och kollat på bilderna sisådär 1000 gånger. Give me moooore!



Ps. Snart dbv-öl Ds.

2012-07-15 @ 00:04:04
URL: http://Nummerfjorton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0