Tredje veckan på jobbet

Bara tre dagar kvar på jobbet, tills jag får ta min lilla minisemester och åka hem till Dansbandsveckan.
Jag är sådär extra måndagstrött idag eftersom jag har jobbat hela helgen och det blev en och en halv timmes övertidsjobb igår. Stress, stress, stress, fokus, fokus, fokus.
När man till och med stänger av Facebook, då är det fanimig fokus :)


Nu är chefen tillbaka från semestern och hon har i princip pratat non stopp sedan jag kom kvart över åtta. Men det är väldigt skönt att hon är tillbaka måste jag säga.


Till och med jag börjar bli lite trött på det här tråkvädret nu. Bara regn, regn och regn. Fast så länge man ändå sitter inne på redaktionen så gör det ju inte så mycket. Men att ge sig ut och göra reportage är ju mindre roligt. Jag ber till asagudarna att det blir åt minstone liiite bättre väder till mitten och slutet av veckan. Det är banne mig dags nu!


Nej, nu måste jag väl försöka se till så att det blir en tidning på onsdag.


Puss, hej.


Sentenced - Excuse me while I kill myself
Ingen vidare munter titel direkt men ändå en gammal favorit som spelades på hög volym i bilen på väg till redaktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0