Stressad. Sömnlös. Men ganska glad ändå

Jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera här igen. Eller vad tycker ni?
 
Jag har egentligen inte speciellt mycket nytt att säga. 
Jag är fortfarande lika kär. Fortfarande lika arbetslös... Nu börjar jag dessutom bli en aning sömnlös också. 
Jag har haft ganska svårt att sova de senaste dagarna. Och det beror inte bara på att karln bredvid mig snarkar och knuffar ut mig mot kanten. Jag känner mig helt enkelt ganska stressad. Eller väldigt stressad egentligen. Över hela situationen. För hittar jag inte ett jobb snart, eller något annat sätt att få in lite kosing, så kommer jag inte kunna stanna kvar i Värmland mycket längre. Det stressar mig en aning. 
 
Jag sitter (som vanligt) i ett hus i Värmskog. Fredrik kom förbi hos mig i måndags och kidnappade mig. Precis när jag som mest behövde det. Så jag slapp sitta ensam i min kalla lägenhet med min ångest. 
Här hemma är båda kidsen förkylda så vi allihopa har varit hemma ett par dagar. Idag har vi mest tagit sovmorgon, gömt oss från "snökaoset" och sett på en hel hög filmer. 
Igår bakade jag pepparkakor med dem. Trots att jag lyckades bränna första plåten så blev de riktigt goda. Och säkert sprängfylda med bakterier. Men vad gör det om hundra år?
 
Nu ska det visst bakas pizza. Så jag ska väl bistå med mina utomordentliga pizzabagar-skills. 
 
Puss, hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0