Små svarta änglar ska inte flyga här

Jävlar i min lilla låda vad dagarna går fort! (kan det vara för att jag sover bort de mesta av dem?)
Nej. Då.
----------------
De senaste dagarna har jag, bland annat, räddat en ensam och rädd liten cykel från obarmhärtig dumpning.
Jessica skulle göra sig av med sin gamla sletna men jag sa NEJ!
Jag fick den för tvåhundra riksdaler och den går att ta sig runt med. Så jag är nöjd.
Jag har även hunnit med att inte plugga lika mycket som jag borde. Ingen överraskning där.
Igår var jag även på första utbildning av två inom ambassadörsutbildningen. Yes, jag ska bli studentambassadör för Karlstad universitet. Så se upp, snart kanske jag värvar er!
-----------------
Idag har jag även tagit mod till mig och ringt till min kontakt på NWT. Det resulterade i att jag ska dit på möte på måndag. Jag ska bli visad runt, han ska förklara hur de jobbar och jag ska få hälsa på de hårt arbetande journalisterna. Woho!
Det är bra att ha en pappa som har kontakter ibland! "Hälsa far" sa min kontakt innan han lade på. Det gjorde jag.
------------------
Idag har vi börjat arbeta på det nya grupparbetet, det kommer nog bli riktigt skoj när vi kommer igång ordentligt. Vi ska bygga upp en kommunikationsplan för hur vi ska locka fler utbildade till glesorterna. Spännande, va?
------------------
Morgondagen börjar med handledning i grupparbetet, sedan gräva sig ner i arbetet ett tag. Sedan ska jag hem och packa inför helgen. Imorgon kväll blir det musikquiz på Koriander igen, med några nya tillskott till Team Media. Kul!
------------------
Det planeras för fullt inför helgen. Det kommer bli hur bra som helst! Vi ska göra stan så osäker!
------------------
Nu ska jag gå och sova. Det blir en lång dag imorgon.
Puss, hej.

Kalle Baah - Små svarta änglar
En (nästan) bortglömd favorit. Det ångar verkligen 2004-2005 av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0