Bra helg. Inget mer med det.

Jag har haft en väldigt bra helg.
I fredags tog jag det mest lugnt. Spenderade kvällen framför Toy Story med godis och chips. Inget mer med det, men det var lugnt och skönt.
---------------
Under lördagen passade jag på att städa, hängde en stund med syster och fixade inför kvällen.
Klockan sju mötte jag upp quiz-gänget på Cassablanca. Det tog en mindre evighet för oss att samsas om två filmer som vi skulle se. Till slut blev det Youth in revolt och den gamla klassikern Svensexan. Två riktigt roliga filmer.
---------------
Jag bjöd även på ett mini-quiz i riktig Malungsanda. Dansbandsquiz så klart.
Det visade sig dock att det inte var mina kära quizkamraters starka sida, men de gjorde ett bra jobb ändå.
För att fortsätta på Dalatemat bjöd jag även på Mora-Nisse-shots.
---------------
Hur som helst blev det ingen bowling. Men det gjorde inte så mycket. Det var alldeles lagom som det var.
---------------
Synd bara att jag inte kunde vara på Isabells och Gabes Helloweenfest. Ibland vore det ju bra om man kunde dela på sig och vara på två ställen samtidigt.
Det vore ju inte helt fel om man vore rik som ett troll heller.
Hoppas ni hade riktigt kul iaf, vännen!
----------------
Jag har funderat på det där... Vart alla mina pengar tar vägen helt plötsligt, liksom. Det var länge sedan pengarna tog slut såhär fort. Kan det vara så att jag är på väg att skaffa mig ett liv..? Kan det verkligen vara så?
---------------
Imorgon börjar en ny kurs. Det kan bli intressant. Hoppas jag.
Dags att sova.
Puss, hej.
Plan Three - Brush it off
För att det är riktigt bra. Och för att det är så. Och för att det är fin Pier Pressure 2010-flashback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0