En stor stygg varg, någon?

Sedär. Jag uppdaterar. Men enbart på begäran. För jag har inte så mycket att säga.

Hmm.. få se, vad har hänt sedan sist?

En bus-helg med världens bästa Isabell här i värmeland. En tvådagars med Koriander, och dalmas-spelning på Glada Ankan.
---------------

En marknadshelg hemma i byn med Flanders och Elin. En tvådagar med Toms och... Toms. Detta jävla Toms med totalt världelösa bartenders. Fast jag vill inte ens kalla dem det.
Flanders beställde två 6:or Minttu och två Captain Morgan och Cola.
Vad svarar mannen bakom disken?
"Nej, det är för komplicerat, du får ta någonting annat." 
Huuuh?!
Tilläggas bör att jag beställde en egen CM och Cola en halvminut tidigare.
Jag orkar inte redogöra för stöllerierna som följde men det var helt enkelt rena cirkusen.
Men är det för mycket begärt att ha någolunda utbildade bartenders i en bar? Och som dessutom har lite service-inställning?


Jag fick kolla in mammas nya lya och den var riktigt mysig även om den inte kommit i ordning än.
--------------- 

Igår var det en helig dag. Nämligen Internationella handduksdagen. Alla ni som läst Liftaren vet hur viktigt det är att alltid ha en handduk till hands.
Jag hade självklart glömt bort att det var 25e igår men granne-Nicklas var snäll nog och påminde mig.
---------------  

Idag har jag gjort en hel massa. Dock inte det jag egentligen borde göra. Skulle plugga men när det inte gick något vidare valde jag att diska och städa istället. Jag har även bakat Stora stygga vargens chokladrutor. Jag älskade att baka dem när jag var yngre och de blev minst lika goda nu. Mums!
--------------- 

Jag behöver smakråd!!! Vill ni vara så söta och hjälpa mig, vem det nu än är som läser detta.
Jag köpte en klänning igår men nu kan jag inte bestämma mig om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den. Orsaken är väl främst pengabristen som gör att jag bör lämna tillbaka den. Men vad tycker ni?
klänningklänning2
Tell me what you think!!! Tell me what you think!!! Tell me what you think!!! Tell me what you think!!!


Kommentarer
Postat av: Herr Gunnarsson

Såg faktiskt till så att handduksdagen firades här borta i landet som gud glömde.. Klänningen var jättesnygg, och om du redan köpt den kan du ju inte ha så stora pengaproblem ;-)

2010-05-28 @ 07:37:38
Postat av: Bellatrixofix

himla söt!!! Hara du kvar den? Tror du att du kommer att använda den mkt? puss!

2010-05-31 @ 10:35:50
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0