Det smattrar ovanför mitt huvud. Underbart.

Jag fick lite hjärnsläpp just nu.. Vad var det jag skulle skriva?
Det smattrar så härligt i taket att jag blir distraherad. Är det inte härligt med regn?
-----------------

Hanbollskvällen med Emma blev bra. Maten blev kanon, gjorde en riktigt hot kycklingwok vilket resulterade i en hel del vin efter maten, för att försöka släcka elden.
Sävehof vann, som väntat.
-----------------

I söndags kom mamma och pappa på ett besök. Mamma skulle till Ikea för att handla saker till hennes nya lya(om ni inte redan visste det så har min mor flyttat). 
Sedan var hon snäll och tvättade mina skitiga fönster. Pappa var snäll och satte upp ett fönsterbräde till köksfönstret. Så nu står radion där den ska. 
Jag fick också veta att morbror tydligen sålt Joxen nu. Min älskade bil!
Chockad blev jag iaf när jag fick höra att han hade sålt den för 3 500 kronor. Det är ingen dåligt affär med tanke på att jag köpte den för 4 000 för två år sedan.
-----------------

Till helgen får jag finbesök igen. Denna gången är det världens bästa Isabell som kommer hit och förgyller min trista vardag. Vad vi ska hitta på vet jag inte, men jag hoppas iaf på en tripp till Glada Ankan på lördag för att se Stiko Per Larsson när han gör ett pitstop här på sin vandringsturné.
-----------------  

Av misstag hittade jag hans profil igår. Han som så totalt förvred mitt huvud och fick mig att tappa andan för en sisådär hundra år sedan.
Han är tydligen förlovad nu och bor i en ny stad. Och jag förmår mig inte att titta på hans bilder.
Ibland hatar jag verkligen Facebook!
-----------------

Imorgon är det torsdag. Fast söndag. Och jag ska till LinnSommarro och äta kladdkaka och grupparbeta.
Innan dess ska jag försöka komma upp och hinna tvätta. (Om nu tvättmaskinen är ledig, vilket den aldrig verkar vara när jag verkligen måste tvätta).

Biljetterna till Metaltown är äntligen beställda by the way. (Har jag sagt det?) Fy bubblan vad kul det kommer att bli!!!

Puss, hej.

Joxen
Älskade Joxen. Fy bubblan vad jag saknar den där
skit-bilen!

bräde       
Såhär ser min nya fönsterbräda ut som pappa var så
snäll och skruvade upp åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0