Charader? Nej, skrattfest.

Det är inte längre fredag. Men det känns så för jag är inte ett dugg trött.
Vad har jag gjort idag? Har varit fantastiskt rastlös hela dagen. Syrran spenderar helgen i Oslo så henne kunde man ju inte dra iväg på äventyr...
Har varit lite duktig idag iaf. Tagit cykeln och varit och slängt en massa tomflaskor. Jag har städat, gassat i solen. Och inte pluggat.
--------------

Kvällen har spenderats här i härliga 32:an med granne-Nicklas och en drös nya bekantskaper. Det blev grillning, öl, charader (eller hur det nu stavas) och Master of television.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket.
Jag hatar charader i vanliga fall. Men denna gång var det förbannat roligt!
--------------

Imorgon är det tydligen campus-fest och volleyboll-spel inplanerat. Grannen försöker dra med mig.
Men det var ju det där med plugget också... Som man borde göra...
Ska avvakta och se vilket väder det är imorgon innan jag bestämmer mig för hur viktigt pluggandet är. För så får man väl göra...visst? 
-------------

Nog om detta. Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa min nya favoritbok. Som jag ju bara har till låns någon vecka till. Så jag måste hinna läsa ut den. Duck city

Puss, hej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0