Bundesliga och början på ett äventyr.

Jag glömde skriva en sak igår.
Om ni inte redan vet det kan jag berätta att jag och syrran beställde biljetter till Santorini igår. Det är början på vår ö-luff. Än så länge kommer vi inte hem än men vi tänkte vänta lite och planera rutten först innan vi bestämmer från vilken ö vi ska flyga hem. Och hur länge vi ska stanna. Det fanns bara få biljetter kvar till ner-resan och flygstolarna kostade bara 399 kronor. Så om det visar sig att vi inte kommer iväg alls så är ju inte 399 en så stor förlust.
--------------------

Det har också blivit ändrade planer för den uppkommande helgen.
Halv-åtta-hos-mig-middagen nummer 2 var planerad men Linda fick förhinder.
Nu har jag istället bjudit hem Emma på mat, vin och handbollsfinal på lördag kväll. Det kan bli bra. NEJ! Det kan inte misslyckas!
--------------------

Såg lite på Bundesliga idag. Bara för att.
-------------------- 

Imorgon ska jag ha en sån där städdag. Så jag vågar låta Emma komma innanför dörren på lördag.
-------------------- 

Tavlan hänger kvar på väggen förresten. På tal om hästar.
--------------------

Grattis till herr Gunnarsson som idag faller in i 24-års-fällan. It´s a scary place.

Puss, hej.


Kommentarer
Postat av: Bellatrixofix

Svar: jo, det ska vara det trädet där vid humlevägen eller vad den vägen hette... på min mapp står det "karlstad, Lisa 2008" i oktober. Kan det inte stämma? Snart ses vi, tänk! :D

2010-05-11 @ 20:54:02
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0