"Jag kan väl inte gapa åt folk jag inte känner"

Förklaring av citat: Jag satt och såg på Lotta på Bråkmakargatan igår. Det var roligt och nu går jag runt och säger så hela tiden.
----------------- 

För övrigt så börjar äventyret imorgon.
Just nu ligger jag i ett överhett sovrum hos mormor och jobbet börjar imorgon.
Jag och min nye vän Skorpan brummade hit vid lunchtid idag. Mamma åkte hit redan igår och idag har vi mest glassat i solen. 
Eller, rättelse, jag hoppas iaf att jobbet börjar imorgon. 
För igår såg jag på schemat att jag tydligen finns uppskriven också på vecka 32. Fast det inte är sagt så från början. Dessutom planerar jag att sitta på en båt i Grekland stora delar av vecka 32 så då blir det svårt att knåpa ihop artiklar om Mora
I värsta fall har fröken Funke sagt fel till mig och att det är meningen att jag ska jobba vecka 27 - 32. 
Det skulle ju faktiskt inte förvåna mig om det är någonting strul med schemana i år igen. För det är ju verkligen det varenda år.
----------------

För övrigt hade jag en väldigt trevlig midsommar. Jag hoppas att ni andra också hade det. 
Jag spenderade största delen av dagen med mor och far i mammas lägenhet. Kvällen spenderades hos Flanders med Settlers, vin och öl, så klart. 
Vi lärde Flanders syster Maria att spela och den vanliga nybörjarturen slog in även denna gång.

Lite senare på kvällen svängde världens bästa Emma förbi med sitt entourage och vi hängde med dem vidare till Toms. Inget vidare drag där men det var kul ändå att bara få sitta och snacka skit. 
----------------

Så imorgon bitti bär det av till redaktionen igen. Gött det. 
Mitt enda problem är att jag inte har valt någon themesong till sommarens färder mellan Nusnäs och Mora. Och en sådan måste jag ha!
Förra året var det The Bryte / The mellow bright band - Song to mr P
Året dessförinnan var det Mustasch - Double nature
Men vad blir det i år?!
Om någon har ett bra förslag så skrik till! Helst igår! 
Det enda kravet jag har är att den måste vara upptempad så man kommer igång och vaknar till. Och så måste den vara bra, grymt bra. 

Nu är det dags att stänga ner. Och så om det blir någon sömn inatt. 

Puss, hej.
 

Kommentarer
Postat av: Bränd

Om det är något man kan komma igång till är det Danko Jones, jag synar dina dubbelnaturer och mr P's med "Home to hell" och höjer med en "Sleep is the enemy".. alternativt skulle jag kunna gå in med Nomys "cocaine" eller "you better die young".. Så där, nu fick du fyra låtar att välja mellan. Hoppas allt löser sig med scheman och don. Skönt att du lyckats tarva ett nytt färdmedel!

2010-06-28 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0