Hipp hipp hurra, för mormor fyller år ida´

Första av sex (sju?) veckor på MT är avklarade. Det känns hur bra som helst att vara tillbaka. Även om jag känner att jag inte riktigt kommer överrens med en och annan, men det är en annan historia.
Frågetecknet om schemat har dock inte löst sig än. Semestrar, vettu.
----------------- 

Blev utkastad direkt första dagen och det är så jag vill ha det. Till och med onsdag var det galet fullt upp, men torsdag och fredag har varit lite för lugna.
Det mest spännande hittills har väl varit ungdomar som hoppar från broar. Hej mediadrev!
Idag har jag även spelat golf med Joacim Cans. Eller, jag såg väl mest på när han spelade golf. Men det är ju alltid något att hänga i julgranen.
För mig har han ju aldrig varit mannen från Mora med göteborgsdialekten som vann Körslaget, för mig är han fortfarande Joacim Cans - sångare i Hammerfall.
Äckligt het är han ju också. Och sjukt trevlig. Han borde skämmas.
----------------- 

För övrigt blir det mycket fikande på Kaffestugan och sjukt dåliga skämt och kommentarer.

"Det är en konstig gubbe som lägger saker i min väska"
"Du kanske ska ta en doggiebag till brödkanterna"
"Någon måste ju jobba också. Var det gott med fika? Nej, jag är inte bitter"

Well, i guess you had to be there.
----------------

Kära mormor fyller 79 år idag. Hipp hipp hurra för henne! 
Syrran och mamma kom hit idag. Jag och syrran har suttit och druckit rosévin och planerat Grekland medan de andra haft kalas. 
----------------

Imorgon hoppas jag få sova länge. Eller längre iaf. Den här sängen och framförallt kuddarna tar kål på mig... Jag vaknar minst 3-4 gånger per natt och har just nu fulla munnen med blåsor vilket tyder på att jag sover dåligt.
Mamma skulle ta med mina egna kuddar var det tänkt, men det glömde hon ju... 
Men det är bara att stå ut.
------------------  

Nu ska jag läsa lite i min nya bok, Box 21, sen sova.

Puss, hej.

Hammerfall - Renegade
Behöver jag säga mycket mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0