Tisdag kväll på en lugn, härlig redaktion

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, jag vet.
Men har man bättre saker för sig än att blogga så har man.
----------------
Hur som helst så har jag svårt att förklara hur mycket jag tycker om det här jobbet. Oftast. Och mina nya arbetskamrater är ju hur härliga som helst. Det är helt enkelt bra i Mora. Oftast.
En etta-bild, en topp och två löp hittills är ju alltid något. Mohahaha.
----------------
I torsdags fick jag dessutom åka hem på den där Dansbandsveckan som alla pratat om. Den innehöll nästan allt. Från skratt till polisanmälningar. Jag fick träffa de jag ville träffa och slapp träffa de jag inte hade lust att träffa. Jag gjorde allt som man ska göra på DBV men som jag inte gjort på många år; suttit i Grönlandsparken under dagarna, gått på bakluckeloppis och köpt en pepsi-flaska. Allt som man ska göra, utom att gå på Folkets park alltså. Och tre dagar räckte gott och väl. En alldeles lagom dansbandsvecka med andra ord.
------------------
Igår påbörjade jag min sjudagars-vecka. Hittills har det gått bra. Ikväll är det väldigt lugnt och tidningen är så gott som klar, så jag ska unna mig en tidig kväll och åka hem snart.
-------------------
Greklandsluffen planeras för fullt och jag börjar bli riktigt laddad. Även om jag är rädd för att det kan bli lite för varmt för min smak när vi är där.. Som det ser ut just nu i alla fall.
-------------------
Livet är helt enkelt rätt gött just nu!
Puss, hej.
Kent - Gamla Ullevi
För att den är ganska bra, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Polisanmälning? Vad ahr du varit i nu då? Tack för en trevlig fredag! Puss

2010-07-28 @ 10:20:49
Postat av: Isabell

Ja, Gamla-ullevi är ett mästerverk. Och jag har tjatat med mig Gabe på deras konsert i Augusti :D



2010-07-29 @ 15:15:41
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0