Karma, vad gör du med mig?!

Det är ganska lugnt idag också.
Men idag är det iaf inte strömavbrott, och det är ju alltid något.
Jag har inget att skriva egentligen heller, men se, jag gör det ändå.
---------------

Vad är det med alla killar som jag missar denna sommar? Såna viktiga killar som liksom ska fria till mig, hela högen.
Först den gigantiska missen med Jernemyr. Igen. Sedan missade jag Christian Kjellvanders spelning i Borlänge.
På lördag kommer jag missa Nicklas Strömstedt i Fors. Och, jävlar i min lilla låda, jag kommer att missa E-TYPE PÅ SÖNDAG!!!!
Det långhåriga fanskapet ska till Guldklavegalan och dela ut pris på söndag. I Malung. Vad han har på en dansbandsgala att göra övergår mitt förstånd, men han kommer ändå vara där. Säkert i kostym också. Eller jeans och t-shirt, det spelar liksom ingen roll.
Men hela grejen är liksom inte okej. För jag är inte där.
--------------

Fine, jag fick se både Ville Valo och Jared Leto för ett par veckor sedan, men universum kan ju liksom inte mena att jag ska vara nöjd för det, att min kvot liksom är uppfylld.
Det går bara inte!
---------------

Min pojkarna-som-bör-fria-till-mig-karma måste komma i balans igen på något sätt. Jag får helt enkelt ta en ordentlig funderare över det här, hur det ska gå till.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0