"Jag ser inte fåren för alla knotten"

Jag sitter på Tidningshuset. Och har i princip ingenting att göra.
Har gjort det jag ska idag och det är ändå bara 40 minuter kvar på arbetsdagen.
Och vi är totalt överbemannade.
---------------

I helgen var jag hemma i Malung. Där det hände en hel del minsann.
Jag har blivit skadad och hajjar till varje gång jag hör en siren. Och i söndags morse höll jag helt enkelt på att ramla ur sängen på grund av allt ståhej.
Tror minsann vi hade en pyroman på vift.
----------------

För en vecka sen åkte jag, Dan och Hasse till Öje och festade. Nästan iaf. Vi åkte dit och hälsade på Jan där han bor.
Har aldrig varit med om mer knott än det var på Lyberget då. Äckligt mycket. Tänkte jag skulle bjuda på en rolig bild därifrån. Bara för att.
Knott
Dan och Hasse såg måttligt glada ut efter några få minuter utanför bilen.
"Jag ser inte fåren för alla knotten"
Klockrent.
Mindre klockrent var det när man kan kom med utslag över hela armarna.

Nu ska jag gå och möta världens bästa Sandra.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0