Nu jävlar är det nära! Nipprig är bara början.

Det är måndag igen. Det känns som det är måndag väldigt ofta nu för tiden.
------------

Hur som helst så var helgen bra, ingenting större att klaga på. Karlstads nyaste klubb Tempel verkade vara mycket populär och faktiskt helt okej. Men jag tog i lite väl mycket, så söndagen blev jobbig. För i söndags kom mamma och pappa på besök. Mamma ville bums på Ikea och Bergvik medan pappa satt hemma och såg på skidskytte. Jag följde med mamma, mest för att jag inte ville vara tråkig. Men jag var trött. Sååååå trött.
------------

Om saker och ting vore annorlunda hade jag suttit på ensamredaktionen i Vansbro idag, men det har jag ju inte gjort. Väljer att inte säga någonting om det.
------------- 

Idag har jag varit ledig och jag har försökt att plugga. Motivationen ligger på minus noll och imorgon får vi hemtentan. Jag har absolut inga förväntningar alls.
-------------

Idag fick jag även ett paket på posten. Den innehöll en Sony Ericsson W810i.
Ha, det är nog inte många som köper en äldre telefon än den man redan har, men det gör jag. För det är den bästa telefonen jag någonsin ägt och passade på helt enkelt.
--------------

Det smids stora planer inför helgen. Flanders ringde nyss med positiva nyheter. Det kommer bli görbra, helt enkelt.
-------------

Imogon börjar det. Äntligen. Som jag har väntat. Mina boys första match i handbolls-EM. Gaaaaahh!!!!!!
Så imorgon från och med klockan 20.00 är jag så jävla bokad. Då åker världens bästa matchtröja på, högtalarna kopplas in och kudden ligger på plats framme vid teven.
 
Hell yeah!!
--------------

Nu ska jag krypa ner i sängen. Är så förbannat jävla trött hela tiden. Tidigt imorgon ska jag upp till universitetet och hämta ut hemtentan. Sedan blir det plugg fram till handbollen.

Puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0