Happy days, eller var det så?

Vad har hänt sedan sist?

Jag har äntligen fått se Bröllopsfotografen. Den var rolig men inte alls som jag hade förväntat mig. Jag satt nog mest och skrattade åt de värmländska damerna som verkligen hade roligt.
Men jag säger bara en sak: Björn Starrin.
------------

Igår var det även paneldebatt i skolan. Som vi hade ordnat. Om fildelning.
Men av fem partier dök bara två upp; Socialdemokraterna och Piratpartiet. Det var ganska intressant, men någon vidare debatt blev det väl aldrig.
------------

Idag har jag varit ledig. Jag och syster har varit och storhandlat inför partyt imorgon. Sedan har jag fixat lite, bland annat fixat koppling mellan datorn och teven (pumpat musikvideor hela eftermiddagen) och städat. Har även börjat på ett litet projekt; försöker nämligen fixa någonting nytt att sätta upp på väggen ovanför soffan. Det har varit tomt där alldeles för länge nu.
Kvällen har spenderats hos syster. Vi har bakat pizza och sett på den sjukaste filmen på länge. Happy days (?).
------------- 

Imorgon ska jag hjälpa syster med allting inför partyt. Festligheterna börjar redan klockan fem imorgon så det blir fullt upp. Ska även försöka hinna dammsuga.
-------------- 

Jag längtar så otroligt till 5 mars! Då har Tim Burtons nya film äntligen premiär. Alice i Underlandet. Det kan bli huuuur bra som helst!!! Jag kan knappt vänta!! Förhoppningsvis ska vi ordna så att jag och världens bästa Isabell kan se den tillsammans. Då vore det, om möjligt, ännu bättre!
--------------

Som det kanske har framgått nu så tog jag aldrig jobbet i Vansbro. För i så fall hade jag väl klagat över min nervositet just nu.
Kände att det blev för struligt och inte värt att ta det. Eftersom ingen visste hur länge det skulle bli.
Men de tog det bra och sa att de hade förväntat sig det. Jag är i alla fall välkommen till sommaren och har så gott som fritt val mellan Vansbro, Malung och Mora. I love it!
--------------

Nu ska jag sova så jag orkar med hela kvällen imorgon. Det kan bli riktigt skoj. 15 tjejer på tjejigt party. Veeerkligen min grej.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0