"Confidence boost eller total sinnesrubbning?"

Nu var det sådär länge sedan jag uppdaterade igen.
--------------

Ännu en helg i Göteborg har genomförts. Och kul var det. Som vanligt.
Denna gång var inte Isabell i stan så jag fick överleva med bara pojkarna.
"Isabell kommer inte och räddar dig" sa pojkarna och skrattade. Det är tur att jag har lärt mig att lägga dövörat till ibland när det blir lite för mycket grabb-snack. Men jag tycker om dem ändå. Oftast.
-------------

Denna gång blev det utgång redan på fredagen. En hel del rock-spelningar på Sticky fingers. För en gångs skull gick vi dessutom från klubben innan stängningsdags. Lördagen blev lugn med med Settlers, OS-tittande och slapp i soffan.
-------------

Jag fick världens brutalaste uppvakning av Flanders på söndag morgon. Idioten kom in med en kastrull och en träslev och bankade samtidigt som han skrek "Fire, fire!". Det tyckte han var otroligt roligt. Det tyckte inte jag.
En hämndaktion planeras för fullt från min sida och kommer att ske när han minst anar det. Mohahaha!
-------------

Eftersom jag glömde att beställa hembiljett i tid blev den väldigt dyr och jag övervägde att stanna en natt till. Men eftersom Martin skulle till skolan kändes det mest som man skulle vara i vägen.
Men jag skulle fan ha stannat ändå. För igår gjorde jag ingenting av värde ändå.
-------------

Nästa resa ner planeras redan den 5e mars. Då ska jag och Isabell gå och se Alice i Underlandet i 3D. Som jag har längtat efter den filmen!! Kan det bli bättre än saga, Tim Burton och Johnny Depp i en och samma produktion?! Jag tror inte det...
-------------

Till helgen smids också stora planer. Herr Peter Olsson är i krokarna och förslaget att hänga i Sofias stuga ute i skogen med vin, mys framför brasan och skitsnack låter oerhört bra! Det var verkligen en evighet sen vi träffades. 
-------------

Jag har precis kommit hem från skolan nu. Nu är det dags att ta tag i examinationsuppsatsen som jag har börjat fila på under helgen. Det kommer bli kul. Som sagt, ackommodationsförmågan är fascinerande.

Men först ska jag ta tag i disken. 

Puss, hej.  

Darin - Money for nothing
För Martins skull. För han är lite galen faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0