Varning för handboll

Hur kunde jag glömma det?
Den 7 december börjar ju, förutom World cup, också EM för damer i Norge och Danmark. Det är ju faktiskt ganska interssant och halv-inihelvete bra det också. Och som min magkänsla säger, det är nog damerna vi ska hoppas på. Kanske är det så illa att man får viga sitt hjärta åt damerna denna gång. För de har faktiskt en chans. Enligt min mening.
-----------------
Och jag är så jääääävla... jag vet inte vad - avundsjuk? Laddad?
För Bengan boys ska göra come back på VM öppningen i Göteborg 13 januari. FATTA!! Bengan boys! Det ultimata laget som stod för handbollssveriges största tid. De spelar i Göteborg. En vecka innan jag ska dit. Men jag har inga biljetter till invigningen. VARFÖR?!?!
Jsg skäms när jag tänker på det. På riktigt.
Jag ser mig själv som en handbollsnörd. Och jag ska inte se Bengan boys come back. Fy skäms på mig!!!
----------------
Mycket handbollssnack. Jag vet. Men hallå - 7 december blir en riktig jävla handbollskväll! Utan undantag. Jag lovar, det är någonting att se fram emot! Och det är mindre än en vecka kvar!!
Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoho dags att uppdatera! ;)

2011-01-07 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0