Grekland i korthet

Jag vet att jag snart har varit hemma i en vecka och fortfarande inte berättat någonting om min och syrrans båtluff i Grekland. Jag ber om ursäkt för det.
Men eftersom min dator nu till slut har valt att ta sitt eget liv så får det bli ett kort inlägg nu utan bilder och så fixar jag lite bilder och annat när jag skaffat en ny dator. Deal?
--------------------

Hur som helst så hade vi det hur bra som helst! Även om det ibland var lite fööör varmt för min smak. Högsta temperaturen tror vi låg på 43 grader.
Vi startade på Santorini som inte alls var så fint och trevligt som vi hade hoppats på. Fortsatte till den underbara lilla ön Milos som var hur mysig som helst. Det faktum att de inte livnärde sig på turister gjorde det hela mycket trevligare. Under vistelsen på Milos åkte vi även över till grannön Kimolos (?).
Sedan fortsatte vi till den ännu mindre ön Serifos. Efter några dagar där avslutade vi i Aten.
Kändes som hela Aten hade rea och jag spenderade stora (lite för stora) summor pengar på fina kläder. Det är kul när man kan gå in på till exempel Zara och The Gap och faktiskt ha råd att köpa någonting.
Aten kändes på något sätt lite som New York och det kändes som Aten var nöjd med det. Sprang på både KFC och Starbucks.
Som sagt, jag skriver mer och lägger ut bilder sen (om nu någon är intresserad, förstås).
------------------------

Igår kidnappade jag syrrans bil och åkte hem till Malung, så här sitter jag nu hemma hos pappa. 
Åker tillbaka till Karlstad på fredag.
Tanken var att jag skulla åka till Skövde på fredag och hälsa på Flanders med boysen, men eftersom jag nu måste skaffa mig en ny dator har jag helt enkelt inte råd.
På lördag blir det istället en tripp till Örebro med syrran och kräftskiva på kvällen. Det blir nog bra det med.
------------------------- 

Nu ska jag ta och brumma hem till mamma och vänta på Fångarna på fortet. Fotbollslaget möter handbollslaget. HEJJA HANDBOLLSLAGET!!! (om nu någon trodde något annat).

Puss, hej.  

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag vill se och veta mer om din resa!

2010-08-25 @ 21:02:42
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart jag är intresserad av din resa! GE MIG BILDER ;) Puss

2010-08-26 @ 12:34:35
URL: http://rockon86.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0