Den perfekta sommaren är sååå nära!

Det blev en riktigt bra dag igår.
Inte nog med att jag fick spana in handbollshunkar på Fångarna på fortet, jag fick också veta att min husgud Christian Kjellvander spelar på Båten i K-stad på fredag. Tillsammans med Kristofer Åström. HUR JÄVLA UNDERBART SOM HELST!!! Det finns alltså fortfarande en chans på en perfekt sommar.
Tack Olle för den underbara informationen!
-------------------

För övrigt är det mycket på gång just nu. Gött!
Men jag vill ändå be världens bästa Emma att börja kolla upp sitt schema och fundera över om hon vill ha besök av en viss fröken Harkman i storstaden någon gång framöver. Det jag vet nu är dock att jag är totalt bokad näst sista och sista helgen i september. Men jag känner att det är dags att ta sig till Stockholm mycket snart! 

Det var det jag hade på hjärtat för tillfället.
Nu ska jag laga lite lunch åt pappa Larsa.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

KOM KOM KOM!

2010-08-27 @ 11:46:59
URL: http://rockon86.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0