Vad hände med sömnen?

Jag fungerar inte riktigt just nu. Jag är helt, helt slut.
När klockan var fem imorse hade jag fortfarande inte somnat. Och jag vet inte riktigt vad som hände. För jag tycker att jag har sovit ganska bra på senaste tiden. Men inatt var det helt stopp. Och jag hade inte en enda av mina ångest-tabletter kvar.

Och jag som verkligen ville gå på lektionen idag. Men när det var mindre än två timmar kvar tills klockan skulle ringa och jag fortfarande inte hade somnat så förstod jag att det inte ens skulle vara värt att försöka. Men det konstiga är att jag inte ens kunde sova ordentligt efter att klockan hade ringt heller. Men jag hade ändå inga krafter att ta mig upp ur sängen. 
Nu är jag så trött så jag nästan sitter här och darrar. Men jag får absolut inte gå och lägga mig, för då förstör jag allt igen.

Nu ska jag i alla fall ta mig ut och försöka ta en promenad eller nåt. Men just nu vill jag mest att den här dagen ska ta slut.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vännen, du måste ju kunna sova! Det är så viktigt. Hoppas verkligen det blir bättre för dig. Love!

2010-04-27 @ 21:01:45
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0