Tisdag. Helg - Helg. Tisdag.

Det är tisdag (några minuter till) och jag har redan tagit helg.
Vi skulle haft en lektion imorgon också men den blev inställd av okänd anledning. Känns rätt gött faktiskt.
Men riktigt ledig blir jag inte.
Imorgon kommer Nina förbli vid fyra-tiden och tar ett glas vin innna vi drar vidare till Båten där det är MKV-mingel. Det skulle inte förvåna mig om det bara är vi två som kommer dit. Men vem tackar nej till mat, liksom?
--------------

På torsdag är den stora dagen som vissa har jobbat för så länge. Då är det HotSpot på universitet. En typ av arbetsmarknadsmässa. Och jag är med på ett hörn. Jag ska vara utställarvärdinna till företaget Washington Semester Program, och helt enkelt stå till deras tjänst hela dagen. Paulo Roberto ska föreläsa. Och Leila Bagge (heler hon så?). Inte så jävla intressant tycker jag men får se om jag smiter in och tittar om jag inte behövs i montern. 
Efter det blir det bankett och trerätters middag som avslutning på Nöjesfabriken. Med dresscode och hela köret. Och som sagt, vem tackar nej till mat?
Så på fredag har jag inte tid med skola för då planerar jag att vara bakfull.
-------------- 

Jag var med om min första Karlstadbuss-biljettkontroll igår. Nästan. Efter tre år fick jag nästan uppleva det. De klev dock på på hållplatsen före min så jag hann gå av innan de hann fram till mig. Men nästan är ju alltid något. Det är alltid lika kul att se hur många som hoppar av bussen i panik när de kliver på. Ska jag säga som inte alltid åker så lagligt i Gbg.
---------------

Klockan är mycket, jag är uttråkad och jag ska spendera morgondagen med att städa. Så jag kryper väl i säng nu.

Hej.

Peter Jöback & Myrra Malmberg - En helt ny värld
För att den kommer från världens bästa Disney-film. Vilken? Aladdin så klart! Döööh?!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Att planera bakfylla var... eh, ambitiöst? Jag brukar försöka allt jag kan med att INTE bli bakfull, men alla är vi olika =P Hoppas du får roligt! puss

2010-04-14 @ 06:14:54
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0