Kent, InDesign och tidsfördriv

Jag sitter på universitetet och försöker fördriva tiden.
Det var tänkt att jag skulle åka hem till byn igår med Flanders. Men så blev det ju inte.
Mina otroligt smarta lärare har lagt in en InDesign-uppgift som ska vara klar efter påsk. Tydligen så kan man räkna med att alla elever är villiga att införskaffa InDesign bara sådär. Annars får man stanna kvar i skolan och göra det över påsk. Så är det bara.
--------------- 

Så mina planer att gå på parken kan jag glömma. Men det är nog lika bra det.
Ska jag vara ärlig så vill jag ju verkligen inte åka hem alls egentligen. Verkligen, verkligen inte. Men det är en helt annan historia.
--------------- 

Kent-konserten igår var verkligen bra. Det hade jag inte förväntat mig. Och Flanders var toknöjd, men så var det ju hans första Kent-spelning också. Min tredje.
Det kändes konstigt att vara tillbaka i Örebro igen. Jag kände knappt igen mig. Och jag saknar verkligen inte den staden.
--------------

Nej, nu ska vi förflytta oss till den datasalen som har InDesign. Om nu den lektionen har slutat.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0