"Jag vill ha en synth farsan"

Första dagen på nya veckan är avklarad. I förkylningsdimman.
Jag mådde kasst imorse och avvägde att stanna hemma från skolan, men ville inte riskera monster-kompletteringar på seminariet. Och det var visst tur att jag drog mig dit. 700 ord om Ardorno-texten hade inte varit kul.
Drog mig igenom seminariet och det var tur att det var så pass intressant som det var annars hade jag nog inte orkat lyssna på ett ord.
Efter skolan åkte jag hem och deckade i soffan framför Macken. Världens roligaste Macken.
Senare frågade Linda om jag ville följa med till Ica Spara och handla. Jag drog mig upp och passade på att följa med eftersom hon ändå skulle ta bilen och allt.
---------

Jag har fixat två bilder till. Jag vet att det låter som att mitt projekt kommer innehålla hur många bilder som helst men så är det inte. Inte riktigt.
Sedan började min skrivare bråka så jag gav upp och beställde de sista bilderna via Extrafilm. Jag vill bara att det ska bli klart.
----------

Men för några minuter sedan kom jag på ännu ett projekt. Som jag ska starta inom kort.
Är jag jobbig med mina projekt? Överdriver jag en aning?
Alla mina projekt kanske är fåniga och tråkiga. Det kanske inte är någon som förstår dem i slutändan och alla tänker "hur kunde hon tro att det här skulle bli bra, det är ju skitfult och totalt meningslöst".
Men det har en viss mening för mig. Det gör att jag trivs en aning bättre. Och det minsta lilla kan göra allt lite lite bättre.
----------

Jag har glömt att ringa viktiga samtal och skicka iväg ett viktigt mail. Jag måste, måste, MÅSTE ta tag i det imorgon innan jag åker till skolan. Påminn mig!

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: robin

Dina projekt blir vældigt bra och sæger någon annan något annat ska jag se till att dom kastas i soptunnan. Det dær samtalet var till mig va ;)

2009-09-08 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0