Roadtrip i sensommarvädret

Jag kommer att bli som hon som högg sin dotter i huvudet med en yxa för att hon ville skona dottern från hennes ständiga huvudvärk. Kommer ni ihåg?
Nej, jag överdriver så klart.
Men två gånger nu har jag drömt att jag har en spruta och sprutar in något i min arm som gör att det blir mycket bättre. Nåt starkt smärtstillande måste det vara. Läskigt kan jag lova.

Men nu har jag i alla fall bokat en tid hos en sjukgymnast här i stan. Dock fick jag inte tid förrän 13/10.
Detta innebär att jag får börja om från ruta ett igen. Med ännu en ny sjukgymnast. Men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag är så ivrig att lämna Malung.
------------

Lars Winnerbäck damp ner i mitt brevinkast igår. Tyvärr inte personligen, men däremot hans nya skiva. Plus hans underbara bok 112 sånger. Jag har världens bästa älskling!
Jag har dock inte hunnit lyssna så mycket på skivan än, men imorgon gäller det.
-------------

Jon bjöd hem mig på middag hos honom igår. But he liiiied.
Istället blev det taco-buffé på Blue moons after work. Jag passade på att ta mig ett par glas vin till maten. Sedan drog vi vidare ut till Kulturnatten.
--------------

Idag har jag och Jon varit på roadtrip till Årjäng och deras gigantiska marknad. Egentligen kanske den inte var så stor men det fanns liksom ingen logik i upplägget så den kändes väldigt lång.
Sååå mycket folk och sååå varmt och fint väder.
Jag inhandlade bland annat en tokfin liten skattkista (bild längst ned), chips, en film och en hel påse vindruvor.
---------------

Just nu sitter jag och ser Just buried som jag köpte. Den var verkligen inte så bra som den verkade.
Sitter också med ett glas vin. Jag var så ivrig att prova min nya bag-in-box-hållare. (Bild längst ned). 
--------------

Imorgon måste jag sätta igång med pluggandet ordentligt. Har skjutit upp det lite för länge nu.

Nu är filmen slut så jag ska knäppa av och fundera på om det är dags att sova.

Puss, hej.

SkattkistaHållare
Mitt bästa fynd från dagens marknad.      Min fina BIB-hållare. Som 
                                                            också är en present från
                                                            älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0