Dagens bestyr. I korthet.

Jag har inte så mycket att säga men gör ändå en liten uppdatering.

Idag har jag varit i skolan. Vi är så gott som klara med vårt grupparbete, sånär som på diskussionen. Detta görs klart på torsdag.
Imorgon är jag ledig. Jag har en hel del plugg att göra men om vädret tillåter ska jag nog ner på stan en sväng.
----------- 

Jag har ett litet mini-projekt att fixa så jag har spenderat kvällen med att lyssna igenom mina favoritlåtar av Winnerbäck och Christian Kjellvander.
Det är oerhört bra underhållning när man diskar.
------------ 

Det planeras inför helgen.
Martin har bokat biljett och Settlers-spelen ska packas ner. Vi kommer få mycket att göra eftersom två tilläggsspel kommer att finnas med. Helt underbart!
Flanders ska försöka introducera spelet för Elin också. Vi får se hur det går. Hon är skeptisk, sa han. Men det var jag också i början, svarade jag.
Det kan bara inte slå fel.
-------------

Klockan är mycket men jag är inte ett dugg trött. Får väl försöka söva mig själv till Bilbos äventyr.

Puss, hej.

: I´ve got one hand reaching for heaven and the other one is draging in the dirt :
För att jag helt enkelt inte kan få nog av Christian Kjellvander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0