Arrrrgghh!

Jag har haft en bra kväll.
Partyt startade redan 16.30, då vi möttes på stora torget.
Sedan bar det av för att hämta flotten och ta plats vid teaterparks-kanten för att sjösätta liksäcken. Till mångas förvåning flöt den faktiskt och vi kom tvåa i vårt heat. Hur vi ligger till tidsmässigt vet jag inte men att ta igen från en sista plats till en andra plats är en seger bara det. Helt enkelt.
----------

Sedan drog vi vidare till studentkorridoren där typ 20 studenter trängdes på typ 15 kvadrat. Inte min grej, men vad gör man? Det var helt okej ändå.
---------

Jag som skulle dra mig hemåt efter mellanfesten... Men så fick jag veta att det var gratis inträde till Nöjes, så jag hängde med gänget, helt enkelt.
Det var sådär lagom skoj som det brukar vara på Nöjes. Jag fick en ordenlig danslektion och suckade åt den dåliga musiken.
--------

Jag är arg på stadsbussarna. Om det står i busstidtabellen att det ska gå en buss 02.30 så ska det väl för bubblan göra det?! Men nej.
Slutade med att jag beställde en taxi. Betalade 20 kronor eftersom tjejen som skulle vidare till Färjestad bara var glad att slippa killen hon stod bredvid.
--------

Jag har så inihelvete ont i fötterna. Jag börjar förstå varför jag inte bör gå i klackar.
Det är helt enkelt jävligt orättvist.

Men jag var en snygg pirat iaf.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0