Lång dag, långt kvar

Det har varit en väldigt lång dag idag.
Sov tokdåligt inatt och undrade varför klockan ringde mitt i natten.
Först ut en redovisning av intervjuresultatet klockan åtta på morgonen. Sedan en informatörsintervju på Karlstad energi. Den godaste lunch jag ätit på länge (laxpasta) på Sofias och sedan en långdragen enkät-föreläsning. 

När jag kom hem dök jag rakt ner i disken och sedan började tevekvällen nere hos syster. Prioriterade inte riktigt pluggningen denna kväll. 

Blev inget besök hos sjukgymnasten idag som det var tänkt från början. Eftersom jag blev tvungen att prioritera informatörsintrvjun. Ett nytt försök görs på måndag. 

Imorgon blir det en tidig SPSS-introduktion och sedan är det bara att börja med nästa grupparbete. Så det blir nog en lång dag imorgon också. 

Det är Brothers and sisters på teve nu men jag känner att jag måste prioritera sömnen. 

Puss, hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0