Handbollen blev ljuset i min vardagstunnel

Jaa, vad ska man säga om denna lördag då? Har varit helt inställd på att det varit söndag hela dagen. Men som tur är var det ju inte så.
Klev upp alldeles för sent, pluggade, handlade med syrran, pluggade lite mer och har sedan dess spenderat kvällen med att baka pizza och mysa med syssis.

Fick en ordentlig handbolls-kick idag också. Supercupen, matchen mellan Sverige och Tyskland. Det blev 30-30 och jag fick skrika ordentligt på slutet. Men jag måste ändå säga bra gjort. Det var ju ändå Tyskland, liksom.
Fick dock bara se andra halvlek, vilket var en ordentlig tabbe.
Men imorgon 13.15 möter vi Norge. Och jag är så laddad!!!
Mina pojkar ska slå de där norrmännen så hårt. Så hårt.

Nu ska jag krypa ner i säng.
Nej, det ska jag inte alls, först ska jag träna den här jävla armen, sen får jag sova.

TV4Sport imorgon 13.15. Missa inte det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0