Du får en sista chans, Lasse.

Idag har jag bett syrran beställa en biljett till mig till Winnerbäcks konsert här i stan om en vecka.
Jag velade in i det sista men nu ska jag iaf gå med syrran och hennes kompisar.
Det blir din sista chans, Lasse. Din sista chans att visa att du fortfarande har kvar det jag föll för, för så många år sedan nu. Lyckas du inte, då gör jag slut.

Jag vet att jag sa så för ett år sedan (eller var det två), efter konserten på Sundsta. Att det var sista gången. Men jag tycks inte kunna hålla mig borta. Nu har han uppgraderat sig till LLA. Från Sundsta till Färjestad. Det är lite som jag. Men frågan är om det blir bättre.

: Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen :
För att det finns små guldkorn på nya skivan. Men de mycket små. Och få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0