Bad hair day och 450 vilsna mötesdeltagare

Det hade kanske varit lika bra om jag inte hade fått den där tredje klipptiden alls. För jag är inte ett dugg nöjd med resultatet. Det är för kort helt enkelt. Och jag vill inte ens veta hur det kommer se ut efter att jag har duschat imorgon bitti.
---------

Idag började galenskapet på riktigt.
SFSFUM´s första dag. Den mest förvirrande hoppas jag.
Klockan åtte i morse satt jag på tågstationen för att möta vilsna mötesdeltagare som kom med olika tåg. Det blev en hel del dötid eftersom det visade sig att de flesta kårer kände att de kunde klara sig själva.
Sen var det bara att ge sig upp mot universitetet och hjälpa till där man behövdes. Överallt alltså.
"Fråga mig. Jag vet." stod det på min t-shirt.
De frågade. Jag visste inte.
Jag vet inte hur många jag har lurat iväg på avvägar idag. Jag hittar verkligen inte på universitetet.
Det trådlösa nätverket kraschade också. En viss panik uppstod bland deltagarna. Hoppas det kommer igång imorgon, annars går de väl till attack.
----------

Jag valde att åka hem vid 18.30 och inte gå på mingelmiddagen på Scandic. Jag hade verkligen inte lust.
Men det blir nog att stanna på middagen imorgon kväll istället.
----------

Nu är det verkligen dags att hoppa i säng. Ska vara på plats på universitetet klockan åtta imorgon. Omänskligt tidigt för mig just nu.

Puss, hej.

Sprang förresten på Herr Segerpalm på universitetet idag. Det var evigheter sen. Han fick sno en kaffekopp från SFS. Det tyckte jag var rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0