Vi ska till EM och stå på pallen

Är det redan söndag? Elakt!
Den här helgen har gått alldeles för fort. Men jag har iaf inte behövt vara ensam eftersom prinsen har varit hemma. Men han var som vanligt tvungen att åka tillbaka alldeles för snabbt.
------------

Imorgon har jag en hel del punkter på min to-do-list.
Bland annat måste jag in till biblioteket och lämna tillbaka filmen. Så ska jag skriva tidning och söka ett jobb. Bland annat.
-------------

Vi ska till EM nästa år! Mina boys klarade det. Heltfruktansvärtjävlabra! Iofs så måste jag vänta enda till januari, men jag skulle lätt kunna börja ladda redan nu. Mohahaha!!!!

---------------

Vad är det med den här jävla snön?! Det kändes verkligen som vår igår men så imorse när vi drog upp gardinen så ramlade stora flingor vitt blä ner. Man kan väl bara hoppas att det var vinterns sista suck.
--------------

Jag har precis sett klart på veckans avsnitt av Nip/tuck och jag ska nog snart krypa ner i sängen.
Jag kommer verkligen sakna min snarkande prins inatt. Faktiskt.
För att sammanfatta vill jag bara säga att jag är upp över öronen tokkär!

Puss hej.

: Touch these days and I´ll kill you :

Kommentarer
Postat av: Emma

Varje gång jag ser handboll (oftas när jag bläddar mellan kanalerna) tänker jag på dig :) Du har inga planer på att tillbringa vecka 26-29 i Malung va? Saknar dig! Puss

2009-03-24 @ 14:23:29
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Linda

Helluuuuuuu! Tack för senast! Hoppas på en repris snart! Här har du min bloggadress, så kan du vara litge uppdaterad :)

2009-03-25 @ 22:42:18
URL: http://blogg.lindasmith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0