Sovrumsflams är min nya favorit

Jag har haft den bästa helgen man kan tänka sig.
Jag hade förberett mig på en ensam och urtråkig helg. Men så knackade det på dörren i fredags kväll. På andra sidan stod min prins och han är bäst!
-------------

Nu står vår ursnygga nya teve på plats också. Den passar in alldeles perfekt. Me like!
-------------

Det är mer än två veckor kvar tills jag officiellt blir ett år äldre. Men redan igår fick jag min födelsedagspresent från min älskling. För att han är så kass på att hålla på sina överraskningar. Och det älskar jag såklart.
Men också för att han inte kan vara här på "den stora dagen".
Jag fick en ursnygg liten söt Nikon digitalkamera. En sån som jag ville ha. Sådär alldeles perfekt. Precis som han.
Ska bli skönt att slippa släpa med sig systemkameran varje gång man ska nånstans.
--------------
 
Idag var det Vasaloppet. Det betyder att det är över ett år sedan jag satte min fot på Mora tidningsredaktionen för första gången.
Och denna vecka har jag saknat det lite extra.
Men allt tyder på att det blir en sommar på samma redaktion i år igen. Det ser jag fram emot.
-------------

Efter en snorhal reklam-runda har jag nu grymt ont i fötterna. Och knät, eftersom jag är så kass på att hålla mig på fötterna.
Det är liksom mitt problem i dessa tider. Min balans är lika med noll och mina fötter tar enormt mycket stryk.
Jag längtar tills våren är här på riktigt. Helt enkelt.
-------------

Jag är trött och har en hel del att göra imorgon.
Ska krypa ner i soffan och se klart på Nip/tuck nu, sen vidare till sängen.

Puss, hej.

In Flames - Jotun
För att den tog mig igenom dagens snorhala reklamutdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0