Om jag inte kliver upp alls imorgon, går dagen fortare då?

Jag tror aldrig att klockan har gått så långtsamt som det gjort idag. Helt vansinnigt.
Jag skulle nog ha hunnit med oändligt mycket. Om jag nu hade gjort någonting alls.
------------

Jag har varit ner på stan. Och fixat systers present. Det är det jag har gjort.
Glömde helt bort demonstrationen som jag skulle på. Kom på den när jag satt på bussen till stan. Men då var den slut.
Skulle ha städat också, men jag var för deppig för att bry mig när jag kom tillbaka från stan.
------------

Man kan nog inte vara mer festsugen än vad jag är just nu.
Men nej.
Peder har en dejt, Carro är pank, Linda är i Uppsala, Sofia jobbar och Jon är så kass och vägrar svara.
Det är kul att ha ett liv. Har jag hört.
-----------

Jag har blåsor fulla munnen. Vilket bara kan betyda att jag sover dåligt. Vad ska man behöva göra för att få sova ordentligt egentligen?!
Jag skulle kunna ge allt för att kunna somna på tio minuter. Som alla andra verkar klara av...
------------

Världens bästa Sandra kom på den bästa idén idag. Som kan bli ett riktigt bra projekt. Och jag blev grymt laddad direkt.
Det skulle kunna bli det största och bästa projektet någonsin! Och jag som inte ens tänkt den tanken.
Det ska FAN hända!!!
-----------

Om jag hade haft 3 500 kronor till övers så vet jag exakt vad jag skulle göra. Jag skulle vara egoistisk Och uppfylla en dröm. Helt för min egen skull.
-----------

Jag hade siktat in mig på flera fyllesamtal från Martin ikväll. Men han har inte ringt sedan 16.02. Jag är nästan lite besviken.
-----------

Det var jultomtar på hela torget idag. Tydligen stor julgransplundring. Och jag har plockat undan adventsljusstaken och julstjärnan. Så jävla kul har jag haft.

Puss, hej.

: Inte varmt men nästan vår.
Ingen lösning men ett spår.
Inte ja men inte nej.
 Inte bra men helt okej. :
För att det är alldeles för tidigt att säga att det är vår. Men jag säger vad jag vill. Och jag ser fram emot min vårdepression.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0