Vill du leka "Längst hopp vinner" från min balkong?

Igår vaknade jag och var glad. "Det är torsdag" tänkte jag. Men lika snabbt tänkte jag "Och...?"
Det är en hel vecka kvar, En vecka är en halv evighet.
-------------

Vad har jag gjort idag? Jag har varit på Råtorp. Ätit knäck och scones med drottningsylt. Och planerat webbtidningens framtid.
Det var mest jobbigt, även om vi kom fram till en del saker. Bland annat att jag måste göra en manual till bildspelsfunktionen. Som om ettorna inte skulle kunna lista ut det själva.
Men det var skoj att få umgås med klassen och lärarna ett tag.
------------

Jag har varit så grymt sugen på öl och vin hela dagen. Därför föreslog jag för Carro och Peder att vi skulle gå ut och ta en öl eller tolv imorgon.
Men herr Kaldal hade en dejt och Carro var pank. Så det får bli en annan gång.
-------------

Ett av projekten är nästan klara nu. Spännande. Nu är det bara att hoppas på att det blir som jag har tänkt.
------------

Jag satt och såg på en dokumentär om Metallica på teve för en stund sen. Och jag blev grymt sugen på att dra igång några låtar. Men som många andra av mina skivor så har även mina Metallica gått upp i rök. Fruktansvärt frustrerande.
------------

Det är bara skit på teve. Jag menar "Hulken"... Eh, mu!
------------

Imorgon har jag planer på att åka ner på stan och fixa syssis födelsedagspresent. Om jag kan hitta den.
Borde även köpa en golvmopp så jag kan skura golvet här hemma. Det börjar bli dags nu.
Ser veeerkligen fram emot morgondagen.
------------

Nu ska jag sluta uttråka mina läsare och gå och gömma mig under sängen. Eller klättra ner från balkongen.
Mest för att ha någonting att göra.

Puss, hej.

Metallica - Turn the page
För att det är dags att börja ta tag i saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Bränd

Det finns en golvmopp hemma! Köp ingen ny!!!

2009-01-10 @ 02:52:55
URL: http://braendrobin.blogg.se/
Postat av: Bränd

Det enda du behövet köpa i sånne fall är en mopp som passar huvudet till den röda golvmoppen som står i stådskåpet!

2009-01-10 @ 03:06:15
URL: http://braendrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0