Vilken finger använder du för att ringa på en dörrklocka?

Dagen har spenderats med världens bästa Sandra. Jag fick komma och hälsa på henne i hennes nya lya på Stebacken.
Vi pratade foto som vi ofta gör och började planera vårt gemensamma projekt. Och hon fick mig även att inse vad jag verkligen vill ha. Jag vill verkligenverkligenverkligen ha en HP Photosmart C5380!
Jag ska se över mina tillgångar och fundera över om jag är värd en sån. För pengarna som jag slavade ihop på NKP. Fast det är egentligen inget snack om saken, jag är såld och jag måste bara ha den!
----------

Tydligen är man över 25 år om man använder pekfingret när man ska ringa på en dörrklocka. Om man är yngre använder man tummen. Tydligen.
Vilket finger använder du? Någonsin funderat på det?
-----------

Nu är det hög tid att börja ladda upp. För på lördag börjar handbolls-VM för Sveriges del.
Och jag är såfruktansvärtfantastiskt laddad!!! Sådär nipprig! Jag önskar att jag vore där.
Matchen börjar 18.30 på lördag. Hoppas jag hinner se den innan vår lägenhet invaderas av gäster. För det vankas ju stora festligheter på Humlegatan.
------------

Nu är det faktiskt, tro det eller ej, onsdag och jag önskar att dagen går fort. Jag har ju faktiskt inte somnat än så några timmar försvinner ju för sånt.
Imorgon har jag stora planer. Om det blir som jag vill. Projekt-tajm.
Och så måste jag ta en tur med min kompis Joxen, så han inte känner sig helt bortglömd. Nu när han är uppstånden från de döda.

Puss, hej.

: Too afraid to make mistakes and bleed.
There´s someone who means way too much to me :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0