"Happiness please come home"

Det har varit en väldigt lång dag. Och det enda vettiga jag har gjort idag är typ att ta tag i den där mastodontdisken som har samlat sig på hög.

-----------

Handbollen blev en katastrof idag. Inte alls konstigt egentligen eftersom baguettefanatikerna faktiskt är OS-vinnare. Jag var inte ett dugg sugen på match, konstigt nog, och det var nog bra. Annars hade jag blivit ännu mer besviken.
-----------


Jag har bara fått ett samtal från västkusten hittills. Från Flanders. Och det var tjaffs i storstaden. Som vanligt.

Men det är ju många timmar kvar tills krogarna stänger i storstaden, så det blir säkert ett eller annat samtal till.
-----------


Det finns tillfällen då man helt enkelt bara inser exakt hur mycket man tycker om någon. Liksom bara sådär. Helt plötsligt. Utan någon egentlig anledning.
Men det slår en alltid lika hårt och plötsligt i bakhuvudet.
Och då är det sådär extra synd att personen inte sitter i andra sidan av soffan. Sådär som det egentligen ska vara.

Men det är också synd att man inte liksom alltid inser hur det egentligen är. Eller ska vara.

-----------

Kvällen har spenderats med en massa avsnitt av Sex and the city. Lånade hem några boxar av syrran. Och eftersom jag inte är ett dugg trött än så kommer det nog bli ett antal till innan jag drar mig i säng.


Lisa hjärta Robin


Puss, hej.


: Happiness please come home :

För att det är söndag imorgon och jag behöver dig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0