Jag kan bo i din bakficka

Det var ett tag sedan det blev en uppdatering nu. Igen.
Jag är rätt kass på det här med blogg. Men det gör ingenting, va?
------------
Det bästa som har hänt de senaste dagarna är att jag har haft min älskling hemma. Han stannade till och med några dagar extra, även om det inte enbart var för att jag ville det.
 Det är så mycket bättre när han är hemma. Han får mig att andas på ett helt annat sätt.
Jag börjar till och med gilla ljuden han ger ifrån sig när han sover. Nu när jag har hittat ett par öronproppar som faktiskt funkar när de behövs.

Men idag har han åkt tillbaka till det andra landet igen. Och jag deppar.
------------
Imorgon är det möte på universitetet igen.
Men redaktionsmötet som jag har väntat på har det inte ens andats om, så jag kommer inte ha någonting att säga på mötet imorgon. Igen.
Men innan mötet ska jag äntligen få den där massagen som jag fick i julklapp. Det behöver jag verkligen efter helgen.
Imorgon ska jag även leta rätt på en fotvård. Jag vill inte, men jag måste. Jag hatar fötter, speciellt mina egna. Jag är inte förtjust i folk som petar på mina fötter. Det är inte bara för att jag är så hemskt kittlig... Jag gillar det bara inte.
Men eftersom det alltid ska vara någonting som krånglar med min kropp, har jag nu börjat känna det där stickandet i stortån igen. Det som alltid brukar sluta med att jag blir tvungen att rycka bort hela tånageln.
Den här gången tänkte jag försöka göra någonting åt det innan det händer.
-----------
Nåja, klockan tickar iväg och det börjar väl bli dags att krypa ner i den gigantiska sängen. Ensam igen.

Puss, hej.

Lars Winnerbäck - För dig
För att jag har en pojkvän som skämmer bort mig, Och någon gång hoppas jag kunna göra någonting rätt för honom.
---------------------------------------------

Från juldagspartyt på parken i Malung 2008. Ingen av oss kommer ihåg att bilden togs, men jag älskar den mer och mer för varje gång jag ser den.

Det var ju trots allt Alla hjärtans dag i lördags. Jag har världens bästa pojkvän. Helt enkelt.
Det var ju trots allt Alla hjärtans dag i lördags. Jag har världens bästa pojkvän. Helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0