Solstaden är har fått en annan färg

Hälsningar från ett vintervitt Karlstad.
Här har det snöat hela dagen (sannolikt som i stora delar av Sverige). Den första riktiga snön här i stan för iår.
Och tokhalt är det också. Men så går jag ju fortfarande runt i mina höstskor iofs så jag har väl bara mig själv att skylla.
----------------

Dagen har gått otroligt fort. Efter att ha sovit alldeles för länge för mitt eget bästa (eller somnat alldeles för sent) halkade jag iväg till bussen och upp till skolan för en väldigt intressant föreläsning i marknadsrätt. Alla paragrafer kommer att bli ett helvete, men det blir ett senare problem.
Åkte sedan ner till stan och gjorde några av de sista julklappsinköpen. Sedan hem och diska och efter det direkt ner till syrran för våran och Jessicas vanliga Ullared-tittande.
---------------- 

Nu borde jag sova men måste vänta lite tills min lilla vita tablett börjat verka.
----------------

Snart bär det av hem till Malung. Jag känner att jag skulle vilja börja planera juldagen och nyår nu. Men det verkar inte vara någon annan som känner som jag. Jag känner också att jag skulle vilja fira nyår på en annan ort. Något som inte är Malung. Vart som helst egentligen. Eller alternativt att jag slipper involvera mig i något planerande överhuvudtaget. Men vi får se.

Det var väl det jag hade på hjärtat just nu. Eller hjärnan.

Puss, hej.

E-type - Olympia
För att det är den som spelas. Just här. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0