Mycket ska hinnas med under lediga tider

Jag har precis kommit hem från en spelkväll hos Flanders. Martin och Olle är i byn så det blev både Settlers och När och fjärran. Och Settlers igen.
Anders, Martin, Lisa, Umur, OlleElin och Emma. Vi var ett härligt spelgäng.
------------

Igår blev det en shoppingdag i Mora med Flanders. Syrran hängde med på ett hörn men hon valde att shoppa ensam.
Själv fyndade jag bland annat en ny klänning, en skjorta och ett nytt spel som jag inte provat än. Master of television. Skulle tro att jag och Maria skulle regera på det.
Flanders köpte en till gitarr till sitt Guitar hero, så det lär jag väl få dras med imorgon.
------------- 

Imorgon är det nyårsafton och det är helt galet. Detta året har gått så otroligt fort.
Men nu är iaf nyårsmenyn spikad och inhandlad. Vi gick runt i affären och var sjukt stolta över att vi faktiskt var så tidigt ute. Redan dagen innan nyår. Framsteg för oss.
-------------

Idag hade vi även släktkalas i granngården. Sara hade slavat framför spisen flera timmar och bakat en massa pizzor till oss och finfrämmandet från Stockholm.
"Nu pratar dom det där konstiga språket igen" sa Henrik som är ingift och inte riktigt är så hemma på Malungsmålet än.
-------------- 

Jag har även packat ihop diverse julklappar och saker som syrran ska få ta med sig hem till Karlstad imorgon. Hon har bil och jag skulle omöjligt kunna få med mig allt på bussen. Det är inte mer än rätt.
Tack för det, Gula faran!
-------------- 

Nu är det dags att sova så man orkar med en helkväll med boysen imorgon.
Jag har även min lilla förrätt att förbereda som jag aldrig har provat mig på förut. Det kan bli oerhört spännande.

Abba - Happy new year
För det var den enda nyårslåten jag kom på just nu.  


Kommentarer
Postat av: Isabell

I love your way to write. Du skriver fängslande, bra. Lagom mycket och intressant. Kanon!

2010-03-28 @ 08:57:03
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0