Hej igen

Hej. Här är jag igen. Kommer ni ihåg mig? Ursäkta den långa tystnaden, men jag har inte riktigt prioriterat bloggen den senaste tiden.
De senaste två veckorna har varit totalt fullproppade. Både i schemat och i huvudet.
Bland annat blev det en störtkul helg i Göteborg med mina boys och Isabell. Denna gång slubblade vi in över tröskeln halv sju på morgonkvisten. Efter den kvällen hade jag träningsvärk i hela kroppen i en vecka. Hann även med en övernattning hos Isabell. Vi fick chansen att prata av oss utan en massa pojkar överallt (förutom Gabriel då, men han gick ju så småningom och lade sig).

Gbg
---------------------

Jag skrev nog den sämsta tentan i världshistorien för en vecka sedan. Men just då orkade jag verkligen inte bry mig.
--------------------

Några möten med sjukgymnaster och läkare har jag också hunnit med. Har fyllt på mitt apotek med ännu lite fler tabletter. Denna gång ett par som ska hjälpa mig sova. Är dock än så länge ganska skeptisk.
Lite längre fram kommer det komma ännu en utmaning för mig. Och jag oroar mig redan nu. Innan jag ens har bokat tid. Jag vet att jag måste men jag vill verkligen inte.
---------------------

En epok har tagit slut i mitt liv. En väldigt, väldigt bra sådan. Men det fanns verkligen ingen idé att dra ut på det längre. Jag är inte mig själv just nu och det är inte rättvist för någon av oss att försöka intala oss att någonting fungerar när det faktiskt inte gör det. 
Det är fruktansvärt synd och jag vet att jag kommer sakna honom fantastiskt mycket. Vi har trots allt haft det väldigt bra tillsammans.  
Men jag önskar honom allt gott i livet och att han får det fortsatt bra där i det andra landet.
Herr Gunnarsson.
---------------------

Damernas handbolls-VM är i full gång. Sverige är kassa och är nu utslagna ur medaljstriden. Som fyra i gruppen. Jag missade varenda viktiga match. Idag var ju resultatet redan klart så matchen mot Danmark var aldrig speciellt spännande. Jag ska dock försöka se resten av turneringen ändå. 
---------------------

Nu ska jag nog göra mig klar och vandra bort till Jon. Vi ska försöka enas om en film att titta på. Det kan ju bli spännande. 
"Ska jag äta middag innan vi ses då?" sa han.
"Ja, det är väl lika bra?" svarade jag. 
"Jaha, jag som trodde jag skulle få det också hos dig" svarade han. 
Haha, vad är det med karlar och gratis mat?

Puss, hej. 

: Fan, fan, fan. Det skulle varit du : 
För att det är Thåström och... Bara för att, helt enkelt.   

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har du varit tyst för länge här, och vips har man missat en massa! Måste nästan bli fler än en fika över jul! Puss

2009-12-11 @ 18:25:25
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej då säger vi den 22a då! :) Saknar dig! Puss

2009-12-12 @ 10:59:46
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0