Söndags-moode.

Det är söndag och jag har varit i relativt söndags-moode.
Fast jag har faktiskt skrivit den där artikeln till Annonsbladet som jag inte riktigt haft tid med de senaste dagarna. Känns väldigt skönt att slippa tänka på den mer.
----------

Vad har jag gjort mer idag?
Packat upp alla kläder och lagt dem på plats i min mini-walk-in.
Och så har jag varit och handlat en del basvaror.
-----------

Jag börjar trivas mer och mer i lägenheten. Det relativt stora köket gör att hela lägenheten känns större än den egentligen är, på något sätt.

Att få upp några hyllor och tavlor vore det ultimata just nu dock.
------------

Igår var jag på Ikea med Jon och hans kompis Lina (? Jag och namn, liksom). Det slutade med att jag gick därifrån med bland annat ett diskställ, några skålar och min nya kompis palmen. Alla vi tre köpte varsin stor "palm" så Jons bil såg nog ut som ett växthus från andras perspektiv.
"Vi klimatkompenserar." Haha!
------------

Det har varit jätteskönt väder här och jag hoppas verkligen att det håller i sig till imorgon. För då ska jag verkligen försöka njuta av min sista dag i frihet. Och så klart försöka kolla upp lite studentlitteratur.
------------

För övrigt så är jag i desperat jakt på en kista. Eller en så kallad brudkista. Så om någon har en sådan till övers så hojta gärna till. Ett stort plus är om den är minst 40 cm hög och är vit med svarta beslag.
Jag måste hitta en!!!

Nu ska jag sluta prata strunt och krypa ner i sängen. Fast först ska jag försöka få igång en läslampa.

Puss, hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Här har man nästan gett upp att få läsa om dina äventyr, men så kollar man läget och då är det tre nya inlägg man missat, me like! :) Saknar dig gumman! Puss

2009-08-30 @ 11:08:37
URL: http://rockon86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0